Wanneer gaan wij weer open?

Om de kans op overdracht van het Coronavirus verder te verkleinen heeft het kabinet besloten dat salons in ieder geval tot en met 9 februari gesloten moeten blijven. De salon is gesloten tot deze datum of tot nadere berichtgeving. Bestaande afspraken komen te vervallen en u kunt momenteel geen nieuwe afspraak maken voor deze periode. Excuses voor het ongemak. Voor Haarwerk klanten blijven wij beschikbaar, gebruik hiervoor het contactformulier. Wij nemen binnen een halve dag contact met u op.

4 reacties

Marion Uiterwijk Winkel zegt:

Beantwoorden
16/01/2021 om 19:24

Goedeavond,

Ik heb een nieuwe pruik gekocht , maar deze is wat te lang .
Is het mogelijk dat u het kan knippen als mijn huidige pruik?

Met vriendelijke groetend
Marion Uiterwijk Winkel

Tanja zegt:

Beantwoorden
16/01/2021 om 20:34

Hallo

Bedankt voor uw vraag op onze website Om te weten of ik u kan helpen wil ik graag weten waar u de pruik heeft gekocht. En heeft u een medische indicatie voor uw pruik?
Ik heb u geprobeerd te mailen, echter heeft u uw mailadres niet correct ingevuld.

Dorothee Chwilla zegt:

Beantwoorden
17/01/2021 om 16:41

Beste Tanja,

Is het mogelijk om tijdens de lockdown een kleurpakket bij jullie te kopen?

met vriendelijke groet,
Dorothee

Tanja zegt:

Beantwoorden
17/01/2021 om 17:23

Hallo
Jazeker kan dit. Wij hebben u een e-mail gestuurd met meer info.

Schrijf een reactie

Velden met een * zijn verplicht