UPDATE Corona

Beste Klanten,

Ook wij zijn ons zeer bewust van het corona virus en stellen de gezondheid van jullie als klant en ons eigen team als hoogste prioriteit.

Na een weloverwogen afweging en overleg met het gehele team hebben wij het volgende besloten.

Tanja’s Haarmode & Haarwerken blijft vooralsnog gewoon open. Wanneer dit wijzigt zullen wij dit als eerste melden via onze social media kanalen. Hou deze dus goed in de gaten.

Wij vragen je wel rekening te houden met het uitlopen van afspraken i.v.m. de extra hygiëne maatregelen. Sommige zullen ook gebeld worden om de afspraak te verplaatsen hiervoor.   

Toch willen wij graag wat spelregels met jou afspreken wanneer je een afspraak maakt of hebt bij ons. Hierbij wat wij als team doen om jouw en onze gezondheid te waarborgen.

  • Wij delen onze behandelplaatsen zo in dat er voldoende ruimte tussen de klanten aanwezig is en hebben steeds niet meer dan 2 klanten in de behandelstoel in de salon.
  • In onze Haarwerksalon hanteren wij ook max 2 personen tegelijk.
  • Kom niet met meer personen naar de salon als waar voor afgesproken is.
  • Zeer regelmatig ontsmetten wij alle contactplekken in onze salon. Uiteraard ook het toilet.
  • Uiteraard geven wij al enige tijd geen hand
  • Elke klant krijgt een eigen nieuw schoon gewassen kaplaken.
  • Wij wassen voor én na elke behandeling samen met jou als klant onze handen.
  • Wanneer één van onze teamleden koorts, hoesten of keelklachten hebben zullen zij thuis blijven.
  • Gereedschap wordt zeer regelmatig gedesinfecteerd.
  • Borsteltjes om haren uit het gezicht en nek mee weg te vegen zijn verwijdert. We zullen nu met de föhn en handdoek de kniphaartjes uit uw gezicht blazen.

Wat verwachten wij van jou?

  • Neem je verantwoordelijkheid en volg de hygiëne maatregelen van het RIVM.
  • Moet je hoesten of niezen doe dit dan in een tissue
  • Wanneer je een afspraak heb staan en je voelt je niet lekker, (neus)verkouden, hoesten, keelklachten of een ‘gewone’ griep, annuleer dan je afspraak en we helpen je graag een nieuwe afspraak in te plannen
  • Na afloop van je behandeling was je ook weer je handen bij ons zodat we veilig kunnen afrekenen en het pinapparaat schoon blijft.
  • En wij vragen begrip wanneer wij als Salon besluiten jou niet te helpen omdat je klachten vertoont waarvan RIVM zegt thuis te blijven

Kun je akkoord gaan met deze verscherpte maatregelen, dan kunnen we jou ontvangen in de salon waar we je graag voorzien van de kwaliteit en gezelligheid die je van ons gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Team Tanja’s Haarmode & Haarwerken

2 reacties

Hennie Smit zegt:

Beantwoorden
17/03/2020 om 20:44

Goed hoor hoe jullie het doen!
Als we ons allemaal aan de regels houden kunnen we er toch nog verzorgd bij lopen. Dank jullie wel!

Tanja zegt:

Beantwoorden
17/03/2020 om 21:31

Dank u

Schrijf een reactie

Velden met een * zijn verplicht

Laat een reactie achter op Tanja Reactie annuleren