Opening kapsalon opnieuw uitgesteld tot…..?

Beste klanten, opnieuw een tegenvaller. We mogen nog niet knippen op 28 april. Het is helaas niet anders. Vooralsnog vervallen alle afspraken tot 20 mei. Er gaan veel berichten met diverse openingsdata. Wij weten het echt nog niet! WILT U ALSTUBLIEFT OP ONS WACHTEN? Wij hebben u straks heel hard nodig. Zodra wij meer nieuws hebben of een datum zullen wij ons hier melden en via onze social media kanalen.

6 reacties

Frank Timmers zegt:

Beantwoorden
22/04/2020 om 22:45

Lieve Tanja, natuurlijk wacht ik op je!!! Had zo gehoopt dat ik lekker mijn haar kon laten knippen, begin steeds meer op een poedel te lijken. Waar ik vooral van baal is dat ik geknipte mensen zie en jullie nog niet open mogen, waardeloos!!
Lieve groet, Frank van Frank.

Tanja zegt:

Beantwoorden
23/04/2020 om 06:52

Lieve Frank, dank dat je op ons wacht! Wij ergeren ons ook aan de kapsters die in de achterkamertjes knippen maar niet in de salon willen werken omdat dit niet veilig zou zijn. Zij zijn niet solidair met hun werkgever. Dank dat jij dit wel bent. Langzaam komen de berichten binnen dat we toch met 1-2 weken wel eens open zouden mogen. We hopen dat dit geregeld gaat worden. Tot snel en blijf gezond!

Yolande Oosterbaan zegt:

Beantwoorden
24/04/2020 om 10:01

Lieve allemaal,
Jammer dat jullie nog niet open mogen.
Ben zo langzamerhand aan een knipbeurt toe.
Ik wens jullie veel sterkte toe en hou vol.
Tot gauw
Liefs Yolande Oosterbaan

Tanja zegt:

Beantwoorden
24/04/2020 om 16:10

Hallo Jolanda dank je wel voor je lieve woorden. Wij hopen dat we snel weer aan de slag mogen. Hou nog even vol alsjeblieft liefs Tanja

Wendy zegt:

Beantwoorden
28/04/2020 om 19:55

Zouden kappers nu wel een pruik mogen knippen? Er is dan helemaal geen contact nodig want die kan bij wijze van door de brievenbus

Tanja zegt:

Beantwoorden
28/04/2020 om 20:27

Hoi Wendy,

De haarwerksalon is op dit moment enkel geopend om klanten met een medische noodzaak te helpen.
Daarbij kunnen wij nu zeker ook haarwerken verzorgen, knippen, bijknopen, kleuren enz.
Dus neem rustig contact met ons op als wij je daarbij kunnen helpen.